LA..LA....laa.. happy together 4'EVER!!!

Daisypath Anniversary tickers

Selamat Datang ^_^

Ini adalah personal BLOG ibu ANNUR!

kawan-kawan juga dijemput untuk singgah ke

BLOGSHOP GOBOK ANNUR

GOBOK_ANNUR ~ Your Quality.Affordable.Muslimah.Apparel Wardrobe

Tuesday, January 4, 2011

selamat tinggal 2010, ahlan wahsahlan 2011...

sekejap masa berlalu...mari putar balik apa yg telah berlaku dlm masa yg sama merancang apa yg dihadapan...

2010- suka duka~sedeh gumbira` sakit dan menDEBARKAN

1) saya MENGANDUNG!!
Most memorable moment in my LIFE!!
AMAZING!!!

almAKlum pengalaman pertama.... byk yg di tempuh, muntah2... blk keje, terpaksa singgah petrol stesen..
tp alhamdulillah... tak da penyakit cam demam ke selesma..time peggy.. kuat gak antibody time tu..

2) enCIK masuk SPITAL & kau PERGI jua....
Most gloomines moment in my LIFE.....
Sedeh... terharu... rasa lebih bertanggungjawab...

paling x blh lupa.. mmg sedeh... rasa nak selalu ada sebelah arwah..tp apakan daya.. time tu aku peggy ..
lama gak arwah kat hkl tu.. dr bulan 4 sampai la nov...lebih kurang 8 bln...brpa byk operation yg da di buat... brpa byk drh org lain da masuk... x tau la... masa jaga arwah... aku selalu baca surah al-nahl sebelah dia...

da paling2 penting, aku sempat bwk jugak ANNUR jumpa tok encik kat spital... sempat berckp dgn arwah dlm phone, masa raya haji. masa tu kami buat akikah kat kodiang... aku tnya dia kalau dia nak blk johor.. dia kata "nanti dulu la nak".. dgr suara dia mcm kuat lg.. tp masa tu ejah bg tau doc kata x blh buat apa2 lg.. sbb dia lemah, da benda yg sepatutnya operate tu da pecah lak... aku ingat sempat jumpa dia kat spital bila balik... tp ALLAH lebih tahu yg terbaik untuk dia...

aku mmg berharap dia dpt jalani operation terakhir tu... tampal kulit.. dan blh blk johor.. sbb aku fikir aku da x dpt nak selalu dtg jaga dia lg... sbb da ada baby, ejah plak da nak masuk ikm,,, tp aku X sepatutnya pk camgitu.. ALLAH ada. cuma kesian kat arwahlah..kali terakhir aku bercakap dgn arwah tu, aku berdoa mudah2an ALLAH beri yg ter baik utk dia, sembuhkan dia jika itu yg baik, jika tak berilah yg paling baik utk encik...Semoga Allah merahmati rohmu encik..., jasa, pengorbanan dan ihsan mu mmg x dpt zanariah lupakan~ ALFATIHA.

3) saya berSALIN...dan bergelar IBU
most TOUCHING moment..
br lah sedar betapa susah payahnya mak lahirkan anak2 nya... sakit tu ALLAH lebih tahu..
MElihat annur HASANAH membesar dr sekecil2 bayi dgn berat 2.25kg.. skrg da 4.5kg.. esok kena cek, nanti tgk berapa beratnya.. harap meningkatla selalu...

saat yg paling pelik... iyalah time tgk bdn dia merah kena gigit nyamuk,,, jahat tul.. blh aku menagis2 plak sebab marah nyamuk.. nyamuk pun skrg da imun da, spray sheltok pg, ptg, mlm pun ada gak.. ni nak try serai wangi lak...tunggu ko!

No comments:

Post a Comment