LA..LA....laa.. happy together 4'EVER!!!

Daisypath Anniversary tickers

Selamat Datang ^_^

Ini adalah personal BLOG ibu ANNUR!

kawan-kawan juga dijemput untuk singgah ke

BLOGSHOP GOBOK ANNUR

GOBOK_ANNUR ~ Your Quality.Affordable.Muslimah.Apparel Wardrobe

Wednesday, April 7, 2010

i dream of you...

salam...

sy tak tau... adekah saya terlalu excited.... this week, almost everyday... saya akan mimoi tentang baby...;) mule2 mimpi scan baby tgk die isap jari.... then saya mimpi hubby bawa 2 baby.... saya terfikir.. anak sapa yg twins plak ni... tgk muke same dgn hubby.... x kan saya mengandung twins plak... dok2 pk br teringat.. biras saya pun tgh mengandung jugak sekarang... kalu tengok muke BIL sy sekali pandang cam muke hubby.. mungkin anak die kot... ari nie.. saya mimpi mandikan baby... x syok nye terjatuh plak... tp die x nagis...

hai2... kenape la sampai termimpi2.. ini ke penanggan first baby..HEHEHE..... syok nyer..

tp dlm saye sdg hapi2 nie... saya tau ade kawan yg masih bersedih...
last wekend.. dpt berita sedih from FB...that my fren lost her 6 months baby boy... meninggal dlm perut...mmg sedih...tp tuhan lebih syg kan die.... saya harap IRDA tabah menghadapi dugaan ini.. seingat saya die bernikah time2 sama dgn saya taun lepas.... kesedihan itu amat saya fahami.. lg2 1st baby....

bile terjadi sesuatu kat org lain..lg2 yg saya  kenal. mesti saya terfikir hal ni pun blh berlaku pd saya... rase takut pun timbul...tp sayaperlu sedar gak... takdir kite tuhan yg tahu... ape yg mampu saya lakukan sekarang.... jaga diri dgn baik, mkn dgn teratur... dan paling penting berdoa kepada ALLAH...semoga semua selamat....

YA ALLAH JGNLAH KO UJI HAMBA DGN UJIAN YG TAK MAMPU AKU HADAPI....amin.

No comments:

Post a Comment