LA..LA....laa.. happy together 4'EVER!!!

Daisypath Anniversary tickers

Selamat Datang ^_^

Ini adalah personal BLOG ibu ANNUR!

kawan-kawan juga dijemput untuk singgah ke

BLOGSHOP GOBOK ANNUR

GOBOK_ANNUR ~ Your Quality.Affordable.Muslimah.Apparel Wardrobe

Monday, July 25, 2011

JuLAI aKan BerAKhIR..../

SALAM...

diam tak diam ..julai dah nak ke penghujung dah... byk yang ku tempuh di bulan Julai INI...

bemula dengan 1HB julai~ aku mula Berjualan secara OFFLINE kat tapak org CERAMAH politik, di dewan SERBAGUNA Seksyen 7, shah Alam... terima kasih kpd Suami terchenta yg memberi full SUPPORT dan dorongan untuk aku menapak dalam berniaga JUTAAN TERIMA KASIH !!! ^_^..

iya, plan asal aku ~CONSIGNMENT! ...
kami mulanya memberi konsingmen pada kenalan kami kat LABIS ..ejan yang kini da bergelar usahawanita sejak setahun lalu..huhu... INSPIRASI untuk berjaya nih,,,

tapi, encik hubby telah mencadangkan supaya kita menjual sendiri juga stok yang ada... so JULAI inilah permulaan nya...

pada minggu ke-2 JULAI~kami meniaga hujung minggu di PLAZA ALAM SENTRAL ~depan bowling... tingkat 4..ALHAMDULILLAH ~ rezeki ada walaupun sedikit.. tapi aku bersyukur dan berdoaan ada kemajuan dilain masa...AMIN

minggu ke 3 JULAI~sabtu 16 hb aku attend EXAM kemasukan PTD kat SMK SENTUL UTAMA...hurm..nyaris-nyaris sesat..tapi bersyukur juga ALLAH permudahkan... aku dah berusaha dan cuba sebaik mungkin..insyaALLAH, kalau ada rezeki disitu... mudah-mudahan ALLAH bukakan jalan nya..

ANNUR HASANAH~ semua kata dia tak meragam... alhamdulillah.sepanjang aku meniaga, dia senang diurus dan tak banya buat perangai... dan dia enjoy sebab jumpa ramai orang.. tidur pun lena ja dalam stroller walaupun agak bising MC kat stage bawah bebel...kalau da tidur mmg x hingat da...

annur da tak dibenarkan naik WALKER~ dia dah pandai manjat keluar!!! .. sekarang da pandai naik~turun tangga jugak... ibu  tak dan menggemuk...ari-ari excersice panjat tangga~ KEJAR ANNUR..~ she start to learn   AL-FURQAN gak... mudah-mudahan dia akan lamcar menyebut dgn cepat~AMIN..

Dan tak lupa gak... DIA SUDAH PANDAI BERDIRI SENDIRI~~~ huhuhu... semoga cepat plak berjln nyeee...dan tuju ke jln2 yg diredhai ALLAH~ AMIN...

No comments:

Post a Comment